På bättringsvägen

En ny dag. Känner mig lite bättre. Har ingen feber idag iaf. Men jag ska bara ta det lugnt idag o vila upp mig så att jag är pigg för jobb i helgen. D däremot har blivit sjuk, har smittat honom. Så nu ligger han här i soffan o gnyr :(

Helt sjukt att der redan är december faktiskt... det är bara 21 dagar kvar till julafton. Bara 28 dagar kvar på detta år. helt sjukt vad tiden går fort. Snart 2010, ett nytt år med nya möjligheter (som jag säger varje år, men inte blir et väl så?) Vet inte riktigt vad jag vill få ut av det men det tåls att fundera på. Hur som helst... innan jul finns en hel del som måste fixas. Julklappar skall köpas (har inte köpt en enda), brorsan fyller 20 så han måste få en fin present, det ska bakas lussekatter o pepparkakor, kanske göra kola o knäck? Hade ju tänkt handla lite igår på min lediga dag men är man sjuk så är man. Kanske får ta en sväng på måndag när jag är ledig igen. O sen är jag ju ledig i helgen också. Fast det är inte kul att shoppa på helgerna, för mycket folk! speciellt såhär nära jul. Men men, får ta den tid som finns. Kanske ska ta ett span på nätet för att se om man kanske kan beställa lite klappar? Då slipper man ju trängas i sista stund =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback