Mitt 2009

Då var det bara en dag kvar på år 2009. Tänkte sammanfatta lite hur jag minns det gångna året.
  • Jag fick mina glasögon
  • Nya lägenheten - inget mer RYD!
  • Många mysiga singstarkvällar =)
  • EMP kurs i sthlm
  • Annas möhippa
  • Att få dela glädjen då Anna o Bozze sa jag till varandra =)
  • Att jag vågade sjunga =)
  • Min första kryssning
  • Tillskotten i familjen Tuva o Våfflan
  • Nya ägare i Valla
  • Mina månader i Mjölby
  • Takida i sporthallen
  • besattheten av Twilight tar form ;)
  • Alla kändisar jag sett detta år: Magnus Betnér, Filip o Fredrik, Shirley Clamp, Sanna Nielsen, Sonic Syndicate mfl.
Måste väl kort o gott säga att 2009 var ett bra år men jag hoppas att 2010 har lite mer att ge. Löftet till mig själv blir väl samma som förra året... att jag ska komma på vad jag vill. Om jag vill plugga, testa på något annat? jag vill göra något. O kanske bli lite mer effektiv på träningsfronten? Var ju iaf ute o gick med Anna igår, mycket skönt. Nu håller jag på att fixa här hemma, tvättar o frostar ur frysen. De tär ju så kallt så det är väl bästa tt passa på. Läst ut boken idag så jag ska ta o börja med New Moon. o på engelska får det bli. Hoppas bara att det int eär alltför komplicerat språk.

Imorrn är det ju då Nyårsafton. Jobb till 1730 o sen är vi bjudna hem till Anna o Bozzes kompis Sebbe. Har ju träffat honom en dle jag med o D med så det ska bli trevligt. han bjuder på trerätters =) Så med andra ord kommer jag nog inte ha tid att skriva någon mer gång detta år så jag får avsulta detta inlägg med ett



GOTT NYTT ÅR!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback