Fest och Idolfinal

igår var det jobb som gällde först o främst. Råkade sova lite för länge men jag hann i tid iaf. Var massor att göra så jag jobbade över en 30min. När jag kom hem var jag så trött att jag somnade på soffan... Man blir trött av att gå upp 0410 fyra dagar i rad. Igår kväll var vi dock hos Anna o Bozze. Spelade lite julklappshazard o hade mycket trevligt. Madde o hennes syster var där o likaså Veronica, Andreas o lille Pontus 3,5 vecka. Så himla söt! Man blir ju lite sugen själv men inte än på ett par år!! Innan jag är 30 har jag sagt. så jag har ju typ 7år på mig =) blir bra det.

Men tack iaf för en helt underbar o rolig kväll igår. D drack väl lite sådär lagom mycket men han tyckte det gick jättebra att cykla hem. ahha... det vinglade inte alls ;)

eftersom jag då var borta igår spelade jag in Idolfinalen och det var det första jag satte på imorse när jag gick upp. o det blev ju faktiskt rätt kille som vann. ERIK! Han gjorde den bästa versionen av vinnarlåten! Men Calle har en så fin röst så han kommer gå långt han med. De är så sjukt duktiga allihopa. Ni får här de båda låtarna så kan ju själva se vad ni tycker.





Idag ska vi fira min kära bror som fyller 20 om en vecka. Han kommer nog bli överraskad av presenten han får =) kanske borde göra nåt vettigt innan? kanske slå in den andra presenten jag köpt... hmm. kanske vore en idé.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback