En ännu en dag närmre jul...

Tiden går så fort. Är bara två vekor kvar nu. Helt sjukt... hade ju tänkt åka in till stan o köpa lite julklappar fter jobbet. O belv det så? Jo visst kom jag in till stan men jag hittade inget att köpa. Däremot såg vi Filip o Fredrik när vi gick förbi bok o cd media. O D ville in o hälsa. Själv tycker jag det känns lite pinsamt o obekvämt men fan va trevliga de vaR! de satt i en intervju med corren men ändå tog de sig tid att snacka med oss o tyckte att vi kunde stanna o hänga. Hur skönt som helst alltså. D tog en liten bild på dem också.



Fredriks dotter var också med. Så söt hon var!!

Nä nu ska jag titta på ugly Betty o Desperate Housewifes från igår, scrubs säsongsavslutning o sen sova. Det är ju en dag imorgon med.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback