Don't reach out

Har fått lite mer julklappar inhandlade idag. Tänkte ta resten på torsdag. Blir nog en heldag på stan o Tornby om jag känner mig själv rätt. har så svårt att bestämma mig för saker... Hittar nåt som känns ok men väntar med att köpa det för jag kan ju kanske hitta något bättre...? Men det gör jag nästan aldrig.

Handlade lite fina juldukar på hemtex också. Ta 2 betala för 1. Perfekt tycker jag! Två dukar o två bordstabletter för 120 kr tycker jag är superpris!

Har även jobbat idag. Var väldigt lugnt. Imorrn ska jag ha möte med Carina, Ismael o Jennie. ska väl prata om hur det har gått o vad jag lärt mig o vad jag behöver jobba med antar jag. Blir nog bra det.



Don't ReAch out, från Gohei 2003. De är så grymma på att göra melodier. Älskar det lilla stycket precis i början i den här låten (det som återkommer en gång senare). Så vackert...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback