Celebert besök

Idag var Shirley Clamp o Sanna Nielsen o handlade hos oss. Kände knappt igen Shirley först för hon var princip osminkad men sen hörde jag hennes skratt =) Vädligt trevlig verkar hon iaf. Så det var dagens det. annars så har det hittills bara varit jobb. Fick sluta 1,5 timma tidigare. Sjukt lugnt även idag. O jag som hade hoppats på lite rekord försäljning (o jag är nog inte den enda)

Kvällen kommer förmodligen spenderas i soffan i halvliggande stil. Känner mig seg i hela kroppen o ont i muskler o halsen... håller väl på att bli sjuk igen. Kan det bli bättre såhär 3 dagar inna julafton? Imorrn ska jag fixa det sista till jul o så ska jag nog träffa Anna för en liten promenad o lite mys.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback