Annandagen

Julafton. Har tänkt på att det enda man gör är ju att äta egentligen. Är det inte mat så är det fika, o är det inte fika så är det gröt o däremellan en massa godis. Men det är gott o det är ju faktiskt bara en gång om året o då tycker jag att de tär ok. Blev en mysig julafton hemma. Hanna kom hem o farmor var med. Blev god mat, julklappar o spel. Mycket trevligt. O till glöggen satte mamma på ett band i stereon.... Åh vad vi skratta, lite pinsamt sådär... tydligen had ejag o min kära bror spelat in en mass ajulsånger på ett kasettband när vi var små. Men det är ju mest jag som höra då. Jag styr o ställer o när han ska säga nytt hyshar jag åt honom. Stackars liten! En staffansvisa fick han visst sjunga själv iaf innan jag kom o störde. Hehe... vet inte riktigt hur gamla vi var men jag kanske var max 9.

Tack för alla julklappar =) Här kommer en liten lista med vad jag fick:
  • Twilight böckerna både på svenska o engelska
  • En tröja
  • presentkort på bio
  • ett änglaspel till värmeljus
  • pengar
  • servettställ o servetter
  • tidningsställ
  • presentkort på NetOnNet
  • en ljuslykta
  • en fin dörrmatta med en katt i hängmatta =)
  • Sims 3 expansionen
tror det var det mesta. är nöjd med julen.

Idag föjde jag o D med min bror till Siba för att köpa dator. Jag har ju Sibakort så jag får bonus o hade en del innestående i rabatt så det blev ett bra pris för honom =) Kul att man kan hjälpa till. Vi ska ju inte köpa nåt nu liksom. Blir väl en kamera sen men den är nog billigare på PixMania iaf. Köpte ett sleeve till min laptop också. Från HP, det som hör till min dator med espressodesign eller vad de nu kallar den...

Vid 15 ska vi vara hos mamma o pappa. Fam Sandberg kommer dit o mormor tror jag. Så då blir det väl lite julklappslekar o så. Men först tänkte jag faktiskt ta o koppla av lite i soffan. Måste läsa mera i Om jag kunde drömma. Love it!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback