Andra advent

Då var det andra ljuset tänt. O stearinet bara rinner nerför ljuset. Visst ser det fint ut men jobbigt att göra rent stenarna som ligger nedanför... (dumma IKEAljus) Men mysigt värre. Det börjar verkligen närma sig jul nu. Om en vecka är det Lucia. O jag har ännu inte inhandlat en enda julklapp! Men imorrn ska jag ta mig i kragen o åka o shoppa lite. Ska även stohandla o fixa lite så att jag kan baka lussekatter i veckan. Ligger verkligen efter i min planering. men det får jag ta igen i veckan då jag jobbar öppning ons-fre. På fredag blir det myskväll hos Anna o Bozze! Lite julhazard =) o på lördag ska vi fira min bror som fyller 20 den 19e. Vilket innebär att jag måste köpa present till honom imorrn med. Tiden går för fort alltså... o snart är julen över... o då är det nyår... o sen fyller jag =) hehe. Men nu ska jag fixa lite här hemma innan det är dags att bege sig till sista söndagsstängningen i Mjölby (vad jag vet?)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback