städa städa...

Ja, jag börjar faktiskt tröttna lite på att städa... har städad på jobbet två dar i rad nu o en till blir det imorrn... måste vara rent o snyggt nu när det blir nya ägare. Ska ju vara det annars med självklart men lite extra piff blir det ju =) Vill ju ge ett bra intryck. Men det är lite segt. Stod o tog bort klotter igår i två timmar. Är helt torr om händerna pga t-spriten och ont i armen har jag för att jag stod o gnodde... men men. fint blir det ju!

Annars händer väl inte så mycket. Var München Hoben igår, stor studentfest. Vi sålde en massa plus, tror aldrig vi sålt så mycket någonsin faktiskt =) Mycket roligt. Men jobbigt för de som kämpade. Grymt duktiga var de! Sen blir det ju kryssning i helgen då. Åker fredag 1130 o kommer hem ca 1230 på söndag. Ganska lagom. Skönt att ha hela söndageftermiddan hemma o ladda inför ny jobbvecka faktiskt. Blir ju nya ägare på tisdag så det lär väl hända en hel del framöver. P-möte nästa torsdag bla. Har vi ju inte haft på alltför länge....

Nu väntar vi på pappa, han ska hjälpa oss installera tvättmaskinen. Så snart kan jag börja tvätta här hemma =) haha!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback