Anna o Bozze 4ever

En helt underbar dag. Solen sken för fullt o alla var glada. Kunde ju inte varit en bättre dag.

D skjutsade mig till kyrkan runt 1130 så att vi skulle hinna sjunga igenom sången ett par gånger innan vigseln. Kan ju vara bra att vara uppsjungen när det verkligen gäller =) Sen strax efter 12 kom brudparet o tärnorna. Anna var så vacker o Bozze så stilig!

Sen var ju vigseln vid 13, o allt var så vackert. o sen efter att de sagt sina löften så var det vår tur att gå upp o sjunga o det gick bra tycker jag. sen efter vigseln blåste vi såpbubblor på de lyckliga tu. Numera Man o Hustru Nylin =)

Sen bar det av till festen i gulapaviljongen. Vi åkte hem o lämnade bilen o tog cyklarna i stället. Är det gratis sprit så är det =) haha, skämt åsido. Innan brudparet kom fick vi gå tipspromenad med lite varierande frågor som handlade om brudparet. Sen kom de tillbaka från fotograferingen o då blev det skål med champange. Sen blev det middag. God buffé bjöd de på. Under tiden blev det lite tal o så o lite senare blev det tårta. Väldigt god tårta måste jag säga =) Sen blev det dansgolv där middagen hade varit. Br amusik o mycket dans. Fick tom med D att dansa framåt småtimmarna o han fick till med dansa lite närgången dans med brudgummen =) Tyvärr hade D kameran i fickan så det finns inga bildbevis... men de var så söta så =)

Måste erkänna att jag inte haft så roligt på länge. Så mycket underbart folk! O det bästa av allt, Min kära Anna o hennes Bozze är nu tillsammans förevigt. Jag tror faktiskt aldrig jag sett dem så lyckliga. På alla bilder jag har så ler de! De är så sjukt söta ihop o man ser hur kära de är! Vackraste paret =)

Önskar er alla Lycka!!




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback