Vintern rasar....

Valborgsmässoafton alltså. Hmm.... ja, o jag sitter hemma framför datorn med tvn igång. Daniel gick iväg o satte sig vid datorn han med så... ja... tycker inte att valborg är så märkvärdigt. Grillat har vi gjort aif =) Årets första faktiskt. Jobbar imorrn vid 7 så jag kände inte för att hitta på för mycket. Kanske går en sväng senare, om Daniel mår bättre. En dålig dag idag.

Imorgon fyller mormor år! Då ska vi dit. Tänkte ha min nya klänning då =) sen kommer en överraskning, som bara jag vet om, hehe... inget märkvärdigt men kul ska det bli, var ett bra tag sen. sen blir det väl mys här hemma som vanligt. På lördag är jag bjuden till Anna. Bosse skulle visst ha en massa kompisar där så Anna ville inte vara ensam tjej =) hehe, o självklart ställer jag upp! Malin skulle nog också dit tror jag.

Har haft huvudvärk i 4 dagar i rad nu, fast idag har det faktiskt varit helt ok. Tror jag behöver koppla av lite. Därför bytte jag bort en del av mitt pass imorgon till Stoffe (tack ska du ha =)) så jag jobbar bara 7-10. Bara månadsinventeringen sen får jag gå hem. Jag behöver verkligen det. Har jobabt två helger i rad och ska göra det efter den här helgen med så jag behöver dessa dagar för att vila upp mig, för att orka med. Är så himla mycket att tänka på o förbereda. Längtar faktiskt till kursen jag ska på i juni, även fast jag inte är ett dugg förberedd så ska det bli skönt att komma bort. Bo på hotell, äta god mat, umgås med Mathilda. Hade väl varit trevligare om de tinte var jobb det handlade om men det spelar ingen roll, behöver verkligen komma bort från restaurangen för att kunna börja om, eller för att få nya krafter, att orka med.

Nu kom Daniel in så nu ska jag umgås med min älskling istället för att sitta här och yra...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback