Värme!

Så härligt det är med denna värme... bara trist att man jobbar under de mest soliga timmarna :/

Såg på inloggningssidan någons inlägg om glass. Då var jag tvungen att gå in på GB's hemsida och kolla upp min favorit glass. Den fanns tydligen mellan 1993-1996 och hette Banana Joe! Mums!! Jättegod bananglass med chokladöverdrag. Kan det bli bättre? Tydligen tyckte visst GB det men jag är väldigt besviken. Kanske ska ta o skicka ett mail och föreslå att de skall ta tillbaka den. Är ju dags igen, inte alla småttingar som fått pröva denna delikatess.

var det spakväll som gällde. Var hos Anna halv fem och då skjutsade Bosse oss till Ekoxen. Där vi hade hela omklädningsrummet och bastun för oss själva. (Lite jobbförmåner måste man ju ta sig) Härlgit värre iaf. Mycket prat o flams och lite kall cider för att klara av värmen i bastun =) Blev två ansiktsmasker och en hårinpackning, lite bodyscrub. Vi blev som två helt nya individer. Man känner sig verkligen så himla mycket renare. Sen gjorde vi oss iordning och så kom Bosse och hämta oss. God mat hade han gjort åt oss, tacotårta. Han är allt bra snäll den killen, inte alla som har en kille som lagar mat åt en... Sen efter maten blev den en hel del singstar, som alltid. Blev ganska hes där efter ett tag, men fan va kul det är. Sen testade vi Lips också. Var lite krångligt att förstå men det lossnade efter ett tag. Fast en del grejer man skulle göra var hel lustiga.

Igår var vi o fira Daniels kusin. De har en så stor katt. En main cone. Säkert mer än dubbelt så stor som vår. Men så fin. Sen åkte vi hem en kortis till mamma o pappa. Hämtade skattemärket till bilen. Sen åkte vi till det nya Coop ute i berga. Helt okej, nytt o fräscht. Sen passade vi på att köpa med oss goda pizzor hem med världens godaste currysås på. Man måste ju passa på när man är i Berga så att säga.

Idag har det bara varit en massa jobb. Är stel i musklerna i nacke o axlar... ska ringa Anna sen o boka en dag då hon kan massera mig. Imorrn är det mera jobb o sen ska jag fika på stan efter jobbet. Ska bli trevligt.

Känns som om jag suttit o skrivit en hel uppsats. Haha! Men jag kan ju avsluta med några fina bilder på lördagen.

Här har vi peel off maskerna på oss, glansiga o fina

Här börjar masken lossna, eller nej just det, Anna ömsar skinn!

Åh sen.. crazy as always


Kommentarer
alexandra säger:





Har aldrig smakat banana Joe :o men många verkar gilla den!



2009-04-06 | 20:34:01
Bloggadress: http://alexandradr.blogg.se/
Tha redhead säger:

Haha, jag gillart, snyggaste brudarna det är vi det:D

2009-04-06 | 22:42:36
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/
alexandra säger:



Har aldrig smakat Banana Joe men jättemånga gillar den tydligen :)



2009-04-07 | 15:03:42
Bloggadress: http://alexandradr.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback