Våren är här!

efter ett bra tips från Anna har jag precis avslutat min piggelin =) Mums vad gott det är!

Är precis hemkommen från en dag på stan med Anna. Tog cykeeln o mötte upp henne o sen for vi ner till staden. Mycket folk så klart, solen var ju framme. Kö till bosses. Det är nåt speciellt emd Bosses alltså. Vi kollade lite i affärer. köpte lite masker på HM som vi ska ha imorrn på vår spakväll =) Blev en hel del skotittande. Anna försökte hitta några fina att ha på sitt bröllop. Själv tycker jag ju mest att skor är hur bra som helst =) Beställde faktiskt ett par rosa converse. Blev lite kär så fort jag såg dem så kosta vad det kosta vill. De kommer nästa vecka. daniel rynka lite på näsan när jag berätta att jag beställt rosa skor. men fina är de. Sen gick vi till bröllopshuset för att se om Annas klänning kommit. men den kommer itne förrän mitten av maj. Men jag fick se den som hängde i butiken iaf o den var så vacker! Hon kommer att vara så vacker på sin bröllopsdag! Fanns sjukt mycket fina klänningar. Lite synd att ma´n inte har användning för såna så många gånger i sitt liv. man får vara glad om man får ha en vacker fest/bröllopsklänning en gång i livet.

Jag måste försöka hitta några fina skor jag kan ha på bröllopet. Men än är ju ingen brådska. Har ju inte riktigt bestämt om jag ska ha den blommiga klänningen jag köpte på HM eller om jag ska köpa nåt annat. Kanske åker upp till El stockholmo till syster o kollar lite. Hon är ju förresten i Thailnad nu o steker. Härligt! Lite avis är jag ju måste jag säga. Skulle ju inte vara helt fel att vara där i värmen.... men sommaren är ju på väg hit med.

Nu inväntar jag att jag ska börja jobba. Är knappt en timme kvar. Kollar lite på the 70s show så länge sen bär det av till en fredagsstängning.

Kommentarer
Tha redhead säger:

Hade en underbar dag idag:D Du är världens bästa:D



Nu blir det grilla för min del, hällde i mig ett glas vin förut när jag satt på balkongen och jag har blivit lite mera prickig i ansiktet men de säger ju att fräknar e fint:D



Ses imorn puss

2009-04-03 | 17:05:30
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback