Kan det bli bättre?

Har haft träningsvärk i magen idag... Gör ont när jag skrattar... :)

Kom nyligen hem från en 2,5km promenad med Anna. Så skönt det kan vara att bara gå. Helt otroligt. Vi ska försöka få in det ett par gånger i veckan. Vi får se hur det går. Men det känns bra att ha någon mer som motiverar. Känns lite trist att försöka ta tag i sig själv o ge sig ut o börja träna o motionera. Jag behöver det här grymt mycket. Jag kommer må mycket bättre och sen kommer väl förhoppningsvis midjemåttet att minska. Det är min plan iaf.

Orkar inte skriva om jobbet... men jag gör det väl ändå... Ursäkta språket men den där j**la gubben är fan i mig sjuk i huvet. Man står inte o skriker åt en person bara för att den har gjort ett misstag... Fy fan.

Imorrn börjar jag 7. Ska städa lite, får besök på måndag så det måste vara tipptopp. Nu ska jag ta o surfa runt lite. Sen ska jag nog ta o börja läsa en ny bok. Läste färdigt den jag höll på med igår. "Den ryske vännen" av Kajsa Ingemarssom. Den kan jag rekommendera. Spännande. Tycker om alla hennes böcker. Den första jag läste var "små citroner gula" Fastnade direkt. Det var då mitt läsintresse började komma tillbaka. Får se var jag har för böcker i hyllan... Daniel vill att jag ska läsa "Nattfåk" så det blir kanske den. Vi får se.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback