hur spenderar man en lördagkväll?

Ja, idag var jag på jobbet iaf. Var en del att göra. Måste har varit någon cup eller nåt för det kom två fotbollslag runt 22-23. Alla kämpade på så det kändes bra. Skönt att kunna vara med en stänging så där ibland så att jag kan förbättra schemat lite. ska diskutera lit med Peter angående det också tror jag. speciellt nu när det börjar bli varmare. Lär bli fler gäster sernare på kvällarna.

Annars idag har det varit lugnt. Tvättat o lagt upp ett par byxor som var för långa. Ska nog ha dem imorrn. Ska nämligen iväg lite då. Fröst ska vi iväg o kolla på en lägenhet. Vi fick erbjudande av stångåstaden så vi ska kolla innan vi svarar tänkte vi. Hyran var i högsta laget men jag tycker det kan vara värt att titta iaf. Kanske är värt pengarna? Sen ska vi fira Daniels mamma o pappa. Släkten kommen. Sen ska jag med Anna på PartiLitemöte eller vad man ska säga. Vet ej hur dags det är än men jag täntke ringa henne imorrn o höra. men som sagt imorrn har jag att göra. Vet inte riktigt när jag ska hinna äta men... får väl kanske bli en korv på vägen eller nåt? Eller så får jag helt enkelt svälta. eller nej... det är nog inte så bra.

Klockan börjar bli mycket. Men jag tänkte svara på Graflundsenkät som de skickat till oss. Kan vara bra att få sin röst hörd.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback