härligt värre

Fick min telefon idag. Så fin =) men jag måste säga att den krånglar lite. Hittade inte minneskortet bla, o sen är den ganksa seg när man bläddrar mellan låtar o menyer. Men man vänjer sig väl.

TVn däremot. helt underbar. Fick ihop allt =) Det är bara att ändra så att kanalerna är på rätt plats sen är allt klart. Fick in hemmabiot idag med. funka inte igår men jag köpte en optisk kabel o då funka det diekt.

Var o träna med Anna idag =) Var inte så mycket folk som jag trodde. Skönt att träna iaf. Kommer ha sån träningsverk imorrn, o då ska vi gå spåret. Känns skönt o ha nån annan som peppar. Annars skulle jag inte ta mig iväg så mycket.

Nu ska jag återgå till min knasiga mobil o sen ska jag sova.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback