dymmelonsdag

Ja inte har det varit något speciellt med det men... det är ju så dagen heter i påskveckan =)

Jobbat idag med. Vi har såna extremt jobbiga brunnar på jobbet. de liksom pumpar upp vatten så det har varit vatten i hela restaurangen... eller ja, iaf i backroom. Men imorrn kommer de kl 8 och fixar. Tidigare har de gått tillbaka av sig själva men idag så fortsatte de även fast vi gjorde vad vi kunde... men men... hoppas det gått bra för dem nu ikväll iaf. Vi får ju se hur det ser ut imorrn när jag kommer.

Efter jobbet åkte jag en sväng till Tornby. Köpte bl.a. en väska på hm. Ville ha en lite mindre axelväska. Hade sett den på rowells i brunt men de fanns bara i svart eller vitt så det blev en svart. Mera jag. Sen nu när jag kom hem satte jag mig framför tvn... hade ju tänkt njuta till Greys Anatomi men inte då... det är ju hockey!! Likadant igår när jag ville se dhw. hade väl varit kul om det var LHC men de åkte ju ut... Dålig stil alltså! Men men, får väl vänta till nästa vecka då.

Nu väntar jag på att Daniel ska komma hem. Han hade visst träffat en gammal kompis till mig idag. Hon hade sagt att hon gärna ville träffas och det skulle ju vara kul. har itne sett henne på ca 1,5år. Sedan dess har hon fått barn, så det vore väldigt kul att träffa henne igen! får vl ta o ringa henne eller så nån dag.

Imorrn är det skärtorsdag. Då ska vi ha lite ansiktsmålning på jobbet. Får se om det  några barn som vill nli påskkärringar =)

Kommentarer
Tha redhead säger:

Åhh jag vill, målar du mig med om jag kommer:D

2009-04-08 | 23:36:39
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback