april april!

Inga skämt än inte... vad jag evt iaf. Visserligen hade de skrivit i loggboken på jobbet att det skulle komma en beställning 9.10 på 36 frukostmackor. Vi hade bara 14 så vi gjorde iordning dem. Men kom det några som skulle ha mackor? Nej... som tur var var vi hungriga så det blev bara waste på 5 st... men ändå. Onödiga pengar. Hoppas verkligen att det var någon som ringt in o skojat annars var det inget roligt aprilskämt. Kostar en himla massa pengar.

Jaja... Somna inte förrän halv tolv eller så igår. Sen ringde klockan vid 5.45. Usch... men det var bara att pallra sig upp. Var nästan ljust när jag gick till jobbet. Härligt med sol! Har varit fint väder hela dagen! Riktigt vårväder! Så då var det skönt att sluta vid 15. Passade på att åka till Tornby en sväng. Tänkte kolla lite på skor o sen vore det ju kul med en ny jacka. Hade väl tänkt mig ett par streetskor eller converse eller så men inte då. Ett par sommarsandaler blev det =)

Riktigt fina tycker jag!

Hittade ingen jacka heller. Gick in på IKEA o handla lite smått. Sen åkte jag o handla lite mat. Sånt som går åt.

Imorgon börjar jag vid 10. Skönt =) Sova lite. Har Intro på kvällen med de nyanställda. Ska bli kul. sen jobbar jag stängning på fredag. Sen är jag ledig i två dagar! Jippie! Ska till Anna på lördag. Massage! O en massa mys såklart. Sen på söndag fyller Daniel kusin så då ska vi fira honom. Men det var vid 15 så då har vi ju kvällen att umgås på. Känns inte som om vi träffas lika mycket nu. Eftersom jag jobbar mest dagar o han jobbar kvällar då han jobbar. Vi går liksom om varandra. Men men. Därför är det skönt med lite helg. o nästa vecka är jag ledig fre-sön. Är ju påsk då så det kan vara lite skönt. Vi har inga planer än men det kanske blir lite påskmat här hemma eller nån annanstans. Who knows.

spana in mina nya gardiner i bakgrunden =) Härligt ljusa!

Kommentarer
Tha redhead säger:

Du är vacker som få as usual:D

2009-04-03 | 11:38:32
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback