Älskar lediga onsdagar =)

Igår var vi o åt påskmat hos D's päron. Hans pappa fyllde 55 igår också. Men det var bara familjen. Släkten komemr i helgen. Hans mamma fyller ju nästa vecka så de slår ihop det till samma. Blir väl enklast så.

Idag har jag varit o tränat med Anna. Känns skönt att komma igång ordentligt. Hon tyckte vi skulle planera vår träning. Två gympass i veckan och sen ett gångpass elelr så. Det vore ju toppen. Vi får göra upp något schema. Imorrn ska vi nog ut o gå iaf om inget annat kommer ivägen.

Var hur som haver vädligt skönt att träna, men väldigt jobbigt också förstås... Var helt död efter 10min på crosstrainern. Har ingen kondis kvar... sen på eftermiddan åkte D o jag ut till plantagen o shape. skulle handla present till hans föräldrar. Vi hittade det vi sökte och vi är nöjda. Skönt att ha det överstökat. Sen fyller hans syster om ett par veckor o då blir det lite svårare att hitta på nåt...

Ikväll är det Greys Anatomi som lockar. Imorgon är det jobb som vanligt. o på fredag med... på lördag ska jag jobba stänging. Ska faktiskt bli väldigt kul, har inte kört skift en lördagstänging på evigheter så det ska bli spännande. (tänker på dig gumman) Nu ska jag ta o fixa lite på datorn... ska nog installera vista tror jag, blev sugen när Daniel skaffade det, haha!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback