Då har jag med en blogg då

Jaha, då har jag också en blogg då. Känner att det kan vara lite skönt att skriva av sig ibland så det ska nog bli bra det här.

Idag har jag varit duktig och tränat med Anna. Stretchade ordentligt efteråt men lär nog ändå känna av det imorgon. Är egentligen ledig imorgon men jag måste nog till jobbet ändå. Måste fixa med schemat och ta lite prover och lämna in. Visst låter det ansvarsfullt? haha... Sen tänkte jag ta en sväng till tornby och kolla läget. Skulle vilja ha ett par snygga stövlar eller nåt. Ska spana lite på telefoner också för att se vilken jag ska ha, står just nu mellan w760i och w595. mycket fina =) Sen fyller visst min kusin år på fredag så jag kanske ska hitta på nåt till honom också... lite tråkigt med blomma kanske, killar brukar inte direkt uppskatta sånt.

Just nu väntar jag och kissen på att Ugly Betty ska dra igång o sen är det Desperate Housewifes som gäller! Yiha!

Min sötis ligger och myser

Tack o hej leverpastej!

Gabriella

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback