Trött...

Kom hem från jobbet för knappt en timma sen... har jobbat sen 11.15 så jag känner mig helt slut. Sått i kassan i princip hela dagen... blir så trött på människor ibland alltså. Men men... det var skönt att få stämpla ut sen iaf.

Har inte hunnit med något annat idag... imorgon blir det mera jobb. Börjar 7.30. har massor att fixa på jobbet så det är väl behövligt. sen när jag slutat måste jag hinna till systemet... ska nämligen på fest imorgon så jag måste väl ha lite drickbart. Sen ska jag fira min kusin som fyller... 28? tror jag... sen iväg på fest. ska hinna till systemet, duscha, göra mig i ordning och äta på två timmar... får se hur det går. bara jag kan bestämma vad jag ska ha på mig så är det ju lugnt. Blir kanske nya klänningen? kanske för uppklätt? Jag vet inte riktigt... får se hur det blir. Kameran ska med iaf så det lär bli lite fina bilder. sen i helgen blir det väl bara att mysa hemma. Daniel kanske ska träffa en polare men det är lugnt... Har ju fått min Planet Earth så det kanske blir att titta på det och mysa med god mat =) det är aldrig fel en ledig lördag kväll.

Nu tittar jag lite på Hell's Kitchen. Gordon Ramsey är ju så himla skön! Sen ska jag nog sova...

Tudelu!

Gabriella

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback