Totalt bedövad!

Är verkligen inte roligt att gå till tandläkarn. Är bedövad i halva underkäken!! Halva tungan och halva läppen.... känns så himla konstigt. Men nu är lagningen fixad iaf. Var en gammal som lossnat så det var inte så farligt. Gick fort att borra, det är ju det som är värst... isar så dant!

Annars har jag idag varit på jobbet. En sån där vanlig måndag med massa att stå i och hälften blir inte gjort... Peter tar sån himla tid på sig när man ska göra nåt. Så möten som borde gå fort tar hur lång tid som helst. Han knappt med något av det jag borde hunnit, så det får vi väl försöka hinna med imorgon. Imorgon blir det lägga schema och fixa veckoarbetet jag ej han idag.

sen blir det väl inte mycket annat. CSI vid 21 =) och imorgon Ugly Betty och Desperate Housewifes. På onsdag blir det träning med Anna =D vi har så himla kul när vi tränar!! Sen är det självklart Bonde söker Fru och Greys Anatomi.

Fan va serier jag följer... en narkoman kanske är jag är. Beroende... de är mitt liv! Det lät kanske lite väl drastiskt... men men... så är det.

Funderar på om jag borde döpa om min blogg. Kanske borde kalla mig brunettbella =D haha!



Peace out!

Gabriella

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Ja gört..BrunettBella..värsta klockrent..



Lääääängtar till onsdag:D

2008-10-20 | 20:17:43
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback