Jobbnarkoman!

Japp, det skulle man nog kunna kalla mig. Började kl.8 imorse, och gick därifrån strax innan kl20. Hemskt! Hade möte imorse med Peter och Matilda från Motala. Fick fram en del som vi måste fixa så det ska vi väl ordna då. Nån gång, när det finns tid. Sen efter lunchen så hade jag hendledarmöte med Helen. Gick väl sådär, hittade inte papprena vi skulle ha. Fick ringa Ida och hämta ur hennes skåp. Så krångligt allt ska vara. Men jag tror att det löste sig. Sen efter det var jag med på golvet till 17... sen kom jag på en massa grejer jag var tvungen att göra. skriva ut schemat (som skulle varit ute i måndags) fixa papper till Peter. Skriva en lapp till skiftisarna. Skicka massa sms om folk ville jobba... ja... listan fortsätter. Stämplade ut vid typ 19 eller nåt. sen fastnade jag i p-rummet med Erik och Liza. Att prata har man ju alltid tid med liksom =) eller kanske inte... känner mig lite seg nu faktiskt. bör väl sova snart eller nåt. Måste tidigare till jobbet imorrn. Måste fixa lite innan vi öppnar. Blä... men men... sen är det lördag. Då kör jag skift... o sen ska jag till Anna =) Det är väl det jag ser fram emot. för på söndag är jag ju ledig. känner att det börjar bli lite mycket nu... får se hur länge det känns ok. det svåra är ju att göra alla nöjda. Iaf när det gäller schemat. Det är nog den biten som är tyngst. Sjukt jobbigt att få ihop allt när en vill vara ledig där och en annan där... sen ska helt plötsligt nån på kurs... usch... det är verkligen inte lätt att vara alla till lags. men vi får väl hoppas att de inte tycker alltför illa om mig... men vissa kommer man ju mer överens med än andra. Så är det ju faktiskt.

Nä nu är det nog dags att tänka på nåt roligt.

Tjillevippen!

Gabriella

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback