Håhå jaja!

Ännu en dag på jobbet. Har typ suttit på kontoret hela dan! Hur skönt som helst! Har fått massor gjort! Skulle väl varit skönt att hunnit ännu mer men det får vi ta nästa gång.

Har verkligen inte hänt något annat... helt dött är vad det är. funderar lite över om jag ska ta o äta nåt eller inte...

Imorgon är jag ledig! Då blir det tärning med Anna. Väntar på att hon ska svara på när =) Känner att det behövs efter helgen! haha! sen får vi se, borde nog träna efter jobbet på fredag också. Det blir nog bra.

I helgen blir det ännu mera jobb. Eller iaf lördag. Då ska jag köra skift =) var nån vecka se nu, men det ska nog gå bra. Är mycket folk. Det är ju högskoleprov så det går väl åt. brukar va sjuuukt mycket att göra.

Nä nu ska jag ta o hitta på nåt annat.

See you later alligator

Gabriella

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Klockan 13 och Porse hänger på det är ok va:P?

2008-10-21 | 22:34:51
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback