Håhå jaja

Idag har vi haft besök av Thomas på jobbet. Fick en del bra tips om hur jag ska få tid till allt. Jag måste planera och organisera mig! Ska göra värsta schemat med vad jag ska göra dag för dag. Känns bra faktiskt. Får nog dock sitta lite hemma med det. Det lär bli bra till slut.

Kom hem för bara nån timma sen så jag har inte riktigt hunnit med nåt speciellt. Pratade med mamma förut. Hon är hemma nu =) Skönt det! Nu sitter jag o glor på Simpsons, ett avsnitt som jag självklart sett massa massa gånger. Men Simpsons är ju Simpsons så det funkar ju alltid =) Sen blir det väl CSI som vanligt, eller kanske cityakuten? Missade totalt att det började igen så jag ahr väl missat allt. får klara mig ändå.

Nu ska jag nog ta o titta på H&M's vårkatalog som kom på posten idag, man får ju lite förmåner som stamkund =D hehe... hittar säkert massor jag vill ha så det blir att spendera pengar igen då.

Bye Bye

Gabriella

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback