Duktig!

Idag blev det lång sovmorgon. Gick inte upp förrän 11. hur skönt som helst. Sen vid ett hämta jag Anna för att träna. Jobbigt var det men skönt ändå. Var en vecka sen sist så det behövdes. Känns ändå ganska bra i kroppen nu faktiskt. Får se hur det känns imorgon.

Efter träningen åkte jag o handla. Köpte SATC filmen =) Har inte sett den än så det ska bli kul. Får se om jag tar en filmkväll själv eller om det kanske är nån mer som är sugen.

Får se om det blir någon mer träning i veckan. Kanske en tur på söndag? Kan ju ta ett jympapass på kanonhuset eller så. Vi får se. Nu ska jag ta o göra något annat o sen blir det Bonde söker fru och Greys anatomi =)

puss o hej!

Gabriella

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Åhh jag med...ja vill ja vill ja vill...när, hur var? Med vin såklart? Eller du kan dricka cosmos eller föresten jag med...ett måste till SATC:D

2008-10-22 | 20:34:03
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback