Donkenfest... oh my!

Vilken kväll... ller ska man kanske säga natt? Kom ju inte hem förrän vid 5! Men fan va kul vi hade! Åkte direkt från min kusin, var där vid typ 22. kändes väl kanske något stelt där ett tag men sen släppte allt för vissa. Blev lite spel med Upp till Bevis. Kropp mot Kropp utmaningarna blev väldigt populära, finns många bildbevis!! Sen blev det fia med hutt för de som ville. "Jag skäms inte!" haha... oslagbart!

Sen drog ett gäng, blev lite lugnt där ett tag, skönt, lite mysigt med Lillerik och flickorna. Haha! sen Kom Packe med stängningsfolket och mat. Då blev det livat. Har inte skrattat så mycket på länge alltså. Sen var Ida snäll och skjutsade hem mig =) somnade direkt när jag la mig i sängen. inte så konstigt. Hade varit vaken sen 6.40 dagen innan... fy fan.

Känner ni för att se bildbevisen finns de på Facebook.

Idag ska jag med Daniel till hans mormor och morfar... hade varit skönt med en mysig hemma kväll framför tvn.... lär väl visserligen inte bli för sent hos de äldre men ändå... sen blir det nog pizza på vägen hem =) hehe... bakismat är gott.

Tänker på dig!

Gabriella

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Babe...vore fan kalaskul om du vill ikväll o orkar:D

2008-10-18 | 17:01:16
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/
Johanna säger:



"Jag skäms inte" hahaha!

omg, jag skäääämms!

2008-10-21 | 03:44:52
Bloggadress: http://johannatrinks.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback