Snö

Idag har det faktiskt snöat =) härligt! Snart är det vinter och mys!

Hade trevligt igår hos Anna på ljuspartyt. Köpte två grejer iaf. Köpte teljus med en doft som skulle vara avstressande. Kan ju behövas...

Var på jobbet en sväng idag, trots att det var min lediga dag. Skrev ut schema och fixa lite inför Mathildas kurs... har inte riktigt gått som planerat där så det var lite att fixa men det ska nog gå bra.

Har varit o handlat på maxi... annars har det varit ganska lugnt. Bakade en kladdkaka. Det var gott =)

Imorgon ska jag träna med Anna. Ska bli skönt. Röra lite på sig. Får inte ta ut mig för mycket bara. Känner att jag har en förkylning på g. Köpte en massa apelsiner. C-vitamin ska ju vara bra mot sånt. Kanske ska ta o äta en nu? Mumma!

Gabriella

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback