Lediga fredag

Inte ofta jag är ledig en fredag så man får passa på o ha lite mys ;)

Idag har jag satt upp julgardinerna och stjärnan i köket. Fixat slingan på balkongen och fixat adventsljusstaken. Nu är det mys här hemma :)

D's päron var här igår. Hans pappa hjälpte oss med soffbordet. Så nu har vi äntligen en hylla under! Skönt att lägga tidningar, tangentbordet o så på! Toppen bra! Är väldigt nöjd.

Snart är det väl dags att fixa lite käk. sen blir det väl kanske nån film eller så. Imorrn ska jag till Motala och verifiera Fanny. Ska bli intressant. Se hur de har det på lördagar.


"Åh, är ölen slut? Så bra, då har jag nånstans att sova!"

Tydligen duger inte hennes mjuka korg...

Gabriella

Kommentarer
Anna säger:

Jaså se, så du har också en blogg=) Härligt. Älskar att läsa bloggar.

Får jag möjligtvis äran att lägga till dig på min länklista?



Skönt att se att någon annan också har satt upp julgardiner "redan". Tänkte lite för mig själv om det var en aning tidigt.



Ha en fin helg. Kram

2008-11-28 | 21:07:40
Bloggadress: http://ladysunrise.blogg.se/
Tha Redhead säger:

babe snart har vi många fler ölkartonger...så vill kissan ha får hon hur många hon vill:D Fredag går jättebra puss

2008-11-29 | 01:01:26
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback