Ledig

himla skönt det är att sova. Gick och la mig strax efter 22 igår och sen vakna jag såklart vid 6-7. Men somna visst om nån timma igen. Gick upp vid 10 =) Så skönt att ha en dag mitt i veckan då man kan sova ut! Har ju jobbat fre-mån så jag behövde de där extra sovtimmarna. Var på jobbet igår från 7-18.30... Satt coh fixa nya schemat så att jag skulle slippa jobba idag. Blev nästan klar så det känns bra! Så förhoppningsvis kommer schemat ut på måndag som det ska! Var länge sen schemat kom i tid. Var nog i somras... hehe... tycker lite synd om medarbetarna som får lida över att jag inte har den tid som behövs. Men det ska bli ändring på det. Nu har jag ett schema att gå efter med fasta tidpunkter då jag ska göra saker så det är bara och hoppas att det kommer funka. Visst förra veckan var kaos och den här är knäpp för jag måste köra skift ons-tors eftersom Mathilda är på kurs men from nästa vecka tror jag att det kommer funka.

Nu ska jag ta och åka en sväng. Handla lite shit... förlängningssladd, timer, julstjärna, mat... och kanske blir en sväng till chokladboden också =) Måste ju ha lite skumtomtar och romerska bågar... mums!

Gabriella

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback