Helg!

Lediga helg =) Så härligt att vara ledig hela helgen! Slutade tidigt igår med så jag åkte o träna med Anna efter jobbet. Massa folk, mest småpojkar som ville visa upp sig. Haha! Blev lite kortare träning, men bättre än ingen alls. Känner iaf av den idag. Axlar och armar... Sen när jag kom hem o skulle parkera så stog det en annan bil på min parkeringsplats!! Jag btalar pengar för den varje månad och så står den nån annan där! Fy fan vilken dålig stil. Finns ju liksom en besöksparkering 20 meter bort. Visst det kostar nån krona i timman men man ska inte stå på någon annan plats! Ringde till Mobilpark som har hand om vår parkering men det var bara telefonsvarare. Men lämnade ett meddelande iaf. Sen fixa pappa fram namnet på personen som ägde bilen. En RoseMarie Kalrsson i Motala. Fanns visserligen hur många som helst... så det kändes lite svårt att ringa alla. När jag skulle gå ut och sätta en arg lapp på bilen så var den borta. Kanske hade Mobilpark ringt eller så hade hon bara åkt. Känns lite trist att man inte fick säga till henne. Men men... Nu har jag iaf min parkeringsplats. Jag stod ju felparkerad i ca 30 min eftersom hon stod på min plats så jag hade ju likagärna kunnat få böter. Då hade fan hon fått betala dom! hehe... Jaja... det är ju löst iaf. Men det är lite tråkigt att folk är så snåla att de inte kan ställa sig besöksparkeringen. Då ska de inte åka o besöka nån tycker jag! Snålt!

Det var det mest händelsefulla som hänt denna vecka... haha! VAr på Maxi i torsdags kväll... ganska lugnt med folk faktiskt. Var ju där typ halv åtta eller nåt. Så en del grejer var ju slut... Hittade iaf en adventsljusstake. Den jag köpte förra året var inte så fin. Mest för att jag ville ha en. Men den här tyckte jag om. D blev väl inte lika förjtust men vadå? Han bryr sig väl inte så mycket om inredning vilket fall... Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Skulle vilja åka en sväng till stan, se om vi hittar en jacka till D. Men han har mått dåligt i ett par dar så vi får se om han orkar. Annars kanske det blir en liten promenad i höstsolen. Innan regnet kommer igen... Han ligger fortfarande o sover så vi får se hur det blir.

Gabriella

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback