Har inget liv

Idag kom jag hem 19.30. Började jobba vid 7.30 och var på jobbet hela tiden. Var verkligen hur lugnt som helst från 9-16, sen självklart när jag skulle börja med kassorna så drar det igång. Så då blev det att stanna kvar. Passade på att ringa Mathilda med på kursen. Hon hade det bra. Skönt =) Längtar lite dit själv... så himla kul med kurserna!

Imorgon blir det jobb igen. Hoppas jag inte behöver stanna lika länge imorrn... börjar bli lite trött. Men visst... jobbet är mitt liv. Jag lever och andas Donken... visst är det hemskt? men det tar faktiskt över. Går inte en ledig dag utan att jag tänker på jobbet, på vad jag ska göra, borde göra eller måste göra... sånt jag itne hunnit med. Kanske bara är att vänta på magsår elelr att jag går in i väggen... jag vet inte. Brukar ta allt så lugnt men just nu känns det som för mycket. Fast jag börjar komma ifatt lite... men det kommer inte kännas bra förrän efter nästa vecka, eller efter jul... för då kommer allt bli som det ska... Nä nu är det dags för Bonde söker fru! Sen Greys! Yeha! Relax i soffan är bäst!



Gabriella

Kommentarer
Tha Redhead säger:

jag blir orolig för dig babe:( Vi måste ha myyyyyskväll snart

2008-11-27 | 16:38:04
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback