Fryser ihjäl, det är så kallt!

Hemskt vadkallt det blev ute direkt. Hade långkalsonger till jobbet imorse! HAha! mysigt värre! Kändes hemskt att behöva gå upp kl 6. Somna injte förrän 1 halv 2 igår så... blev inte många timmar...  men jag tog en tupplur när jag kom hem från jobbet vid typ halv fyra. =) Mys! Igår var vi duktiga och bytte däck på bilen... eller D's pappa gjorde väl det mesta. hehe.... stackarn. Men han verka inte ha så mycket emot det. Sen fick vi med hos hemagjord saft och äppelmos och en massa äpplen =) Ska nog ta o göra paj nån dag, med vaniljsås. Mums!

D åkte nyligen uväg för att spela lite figurspel. Så jag får äta själv ikväll. Har gjort mig en paj deg, väntar nu bara på att köttfärsen ska tina =) Sen blir det smaskens. Han kommer väl om ett par timmar. Sen blir det mys framför tv'n. Bara god mat och en massa gott snask med tror jag, har ostbågar i skåpet. Är ju faktiskt lördag! Får ta o träna på måndag kanske... vi får se hur det ter sig. Nu ska jag ta o kolla runt lite.



See you later!

Gabriella

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback