Allt är blä!

Jävla måndag igen... Hatar måndagar just nu. T var på jobbet igen. Fick lite att göra till nästa måndag, vilket innebär att jag måste jobba på onsdag... o jag som planerat att få träna. Hade även en hel del som måste handlas till hemmet... men det verkar inte bli nåt... får ta det på lördag helt enkelt...  Hatar jobebt just nu... aldrig en ledig stund och alltid är det nåt som är fel som JAG måste göra... man kan inte lägga så mycket skit på en liten människa.... men tydligen så går det... får se hur länge jag pallar... Ena dan går det jätte bra o sen kommer en sån här dag när allt känns fel. Tänkte fixa en leduig dag till mig nästa vecka. Måste få ta igen de timmar jag kommer jobba på onsdag plus alla 20 extra jag jobbade förra månaden! Det blir skoj det... behöver lite ledigt faktiskt... Atta bara få vara. Känner att det blir mycket mer än jag som blir lidande av att jag jobbar för mycket... D, katten, hemmet, vänenrna, familjen... Hinns inte. får prioritera. Får väl glädja mig över att det blir en feting lön nu i november! så jag får unna mig nåt bra!

Nu ska jag ta o kolla på CSI sen sova... här trötthetshuvudvärk så det skriker om det...

Ge mig sömn!!

Gabriella

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback