skönt att gå hem tidigt

Hade möte i morse. Ismael från Tornby/Mjölby restaurangerna kom och gav oss lite tips. Hade en massa bra tips för hur man kan fixa med ekonomin och så. Kul med lite nya idéer att jobba med.

Var hur lugnt som helst på lunchen idag så jag kunde gå hem vid 15 =) Hur skönt som helst! Åkte då en sväng till Systemet. Cider är gott =) Sen blev det mindre roligt... bara jobbigt... trivs inte riktigt i min situation här hemma ibland och känner mig som en jävla tjatkärring... men vad ska jag göra när ingenting händer? inte tänker jag bara le och titta på... aja... orkar inte ta upp det här. Men men... allt kan ju inte vara roligt jämt.

Har städat lite ikväll. Damsugat överallt. Har bara badrummet kvar, ska ta det så fort tvätten är klar. Går knappt vara i badrummet när tvättmaskin ljuder... ihhh... galet.





Älskar den här låten :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback