hemma

Lugn dag. Sov länge. vakna ett par gånger av Daniel under natten. Han är också förkyld. s vi är sjuka tillsammans. Visserligen hade jag välk tänkt gå till jobbet imorrn. Imorrn ska jag ju lägga schemaq mesta delen av dagen. och det är ju inget ansträngande direkt. Jag har ju ingen feber eller så, är ju bara att jag hostar o att jag är täppt. Känns lite bättre än igår iaf.

Idag ska jag bara ta det lugnt o bli frisk. Daniel var iväg o köpte mat till kissen och nässpray o bisolvon. Kan man inte leva utan när man är förkyld =) haha! Kanske blir att se på nån film. igår kväll såg jag mamma mia. Var helt okej. Tycker det är kul att skådisarna sjunger själva även fast de inte är bäst på det! helt skönt! nä... nu ska jag ta det lite lugnt framför tvn. o kanske spana lite på youtube =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback