Hard work, work

Hade det jätte trevligt igår. Kom hem strax innan tolv. Blev direkt att lägga sig men kul hade vi. Åt en 200g biff. Smakade riktigt bra. Grabbarna slog ju på med 400g... fattar inte riktigt hur de orkar? Och Sebbe åt ju mer än så... helt sjukt... men men... killar som tränar kräver ju en del mat antar jag.

Såg julkalendern imorse innan jag gick till jobbet. Var jätte dåligt... Inte alls som det var förr. Jul på Greveholm och Sunes jul. Minns väl inte så mycket från Sunesjul när det gick första gången (var ju bara ca5år) men jag har ju sett repriser och så hur många gånger som helst. Den är så genomtänkt! Greveholm var också bra. Bra skådisar och spännande. Känns ju som att en julkalender för framförallt barn, borde handla om barn, elelr har jag fel? Visst... Pelle Svanslös var väl inte så mycket barn i men... den var ok. Aja... Gick bra på jobbet. Lite väl lugnt på dagarna nu bara... men det drar väl igång lite mer närmre jul när alla börjar panikshoppa sina julklappar. Och jag har inte ens börjat... ihhh... Men jag ska ju upp till Hanna i sthlm den 14 så då hittar jag väl en del hoppas jag =)

Tänkte jag skulle ta or ringa hem. De ska nog komma hit en sväng på lördag och äta lite. och på fredag ska jag träffa Anna, se STAC =) och på söndag blir det ljusparty eller nåt sånt... Hela helgen är fullbokad. Tänkte även försöka få med Daniel o shoppa lite på lördag, han skulle behöva lite nya kläder =), eller så blir det kanske en sväng till Gamla Linköping på söndag. Vi får helt enkelt vänta och se.

Over and out!

Kommentarer
Lotta säger:

snacka inte skit om julkalendern, den är ASBRA!!

2008-12-04 | 20:52:42
Bloggadress: http://www.gunsjo.blogg.se.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback