Gott Nytt År!

Kommer nog inte hinna skriva något imorrn. Ska nämligen jobba 9-18.30 o sen hem o göra mig iordning för att bege mig till Anna o Bozze. Ska bli kul att fixa till sig ordentligt. Fixa nån fin frisyr, lösögonfransar, glitter, nagellack, ja hela rubbet! Ska ha en röd klänning, som jag fått av min syster. Har aldrig använt den, har itne varit läge för det, den är lite för festlig liksom. Men den passar som nyårsklänning tycker jag. Ska bli kul iaf. Förra året var jag hemma på nyår. Jobba till 19.30 o sen somna jag i soffan efter maten. Vakna vid typ 22 så jag missa ju inte tolvslaget iaf. Men mer än så blev det inte. Ska bli bättre iår!

Känns skönt med ett nytt år. Nytt år - Nya möjligheter. Vi får se vad som händer. Det här året har väl varit ganske bra. Gammelmormor gick bort i februari och farfar gick bort i mars. Må ni ha det bättre där ni är nu. Mycket som hänt på jobbet förstås. Men inte mycket annat. Får se vad bästa år har att medföra. Inga planer än så länge... eller jo den 8/8 blir spännande ;)

Nu ska jag ta o njuta av min lediga kväll (är ju bättre nu, så jag var på jobbet idag). Se till att vara utvilad så jag orkar med morgondagen!



Gott Nytt År!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback