God Jul!

Blev så glad när jag gick upp imorse! Det snöar!! Helt underbart med snö på julafton. Var ett par år sen faktiskt. Fick lite mera julkänsla iaf.

Igår var vi hemma hos Daniels mamma o pappa o firade lite jul. Hans syster var där också där. Vi åt julmat och öppna julklappar. Så för min del har det redan börjat. Nu sitter vi i sängen o väntar på att ge oss iväg. Jag ska hem till mamma o pappa o Daniel ska till sin farbrors familj. De bor i samma område så jag släpper av honom på vägen. Sen lir det mys med familjen. Får se om jag följer med Daniel nånstans. Han ska till sin mammas sid sen. i får se vad som händer o sker.

Nu ska jag ta o göra mig iordning. Snart dags att åka.

Snön ligger vit på taken....

God jul!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback