Fjärde advent

Snart är helgen över och det är två dagar kvar till julafton. Mysigt värre. Igår vaknade jag av att jobbet ringde vid 8. Fick komma in o hjälpa till att städa. Vi hade golvläggare där på natten och det såg rent ut sagt förjävligt ut överallt, såg bättre ut när jag gick. var hemma ca 10.30. Då gjorde jag mig iordning för att åka in till stan o köpa de sista julklapparna. Har inte varit i stan på evigheter så det var kul! Handlade lite till mig själv :) o hittade det sista till mamma o Daniel. Så nu är jag helt klar. Ska bara köpa julblommor idag.

Igår slog vi in alla julklappar. Satte på julmusik o tv-brasan. haha! Sen blev det till att fixa mat. Potatisgratäng o lite julmat. Köttbullar o prinskorv. Sen var tanken att vi skulle dricka lite glögg o mysa men... Daniel var trött o jag hade ont i huvet så jag tänkte lägga mig ett par minuter vid 20. Men jag somna... vakna vid 23.30 o var fortfarande lika trött. Gick o borsta tänderna o sen somna jag igen... vakna imorse kl 8.20. Hur kan jag sova så mycket? Blev ju 12 timmar! helt sjukt! Men nu känner jag mig faktiskt utvilad Kanske var det jag behövde. Vi får ta o dricka lite glögg idag istället, o äta pepparkakor.

Imorrn blir det jobb, även tisdag, på kvällen ska vi till D's föräldrar o ha lilljul. På julafton ska jag hem till mamma o pappa o på juldan ska vi till Janne o Gunilla o äta mat o ha lite julmys. Hanna o Johan kommer hem juldan. Så det blir skoj!

Nu ska jag fortsätta titta lite på disneydags. Heheh...


trevlig fjärde advent

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback