det var ett tag sen...

Oj... tiden går fort ibland. Har inte hunnit skriva på ett tag nu. Har varit en del att göra. Har varit fullbokad typ varje dag.

I onsdags var Daniel o jag och handla julklappar. Han blev iallafall klar med sina. Själv fick jag inte mycket gjort då.

I torsdags var det jobb och sen hockey. Vi lappade bilar på parkeringen innan "Big mac meny 40 kr", rena kapet =) sen gick vi o såg matchen. Gratis o allt. Annars hade jag nog inte gått hehe...

I fredags var jag hos Anna efter jobbet. Blev bjuden på god mat (som alltid) och sen blev det julklapps lek. Jessica o Hampus var där också. Mycket trevlig kväll måste jag säga, blev en del singstar med =)

I lördags var det jobb, sen hem o fixa mat o mys framför tv'n =)

Igår var jag i Stockholm hos syster. Åkte tåget kl 9 o sen blev det shopping hela dan! Först gick vi på julmarknaden på Skansen, riktigt mysigt. Köpte lite god glögg. Sen bar det av till stan o jag fick en hel del julklappar handlade. Blev väldigt trött kan jag säga. Tungt att släpa på massa påsar och stor väska. Sen på ett av alla tusen H&M som finns i sthlm träffade jag Matilda. Var ett tag sen sist! Hon pluggar ju i Uppsala nu så det var ju kul! hon skulle snart hem till lkpg så vi kanske skulle ses. Vi blev ju tvungna att äta lite mat också. När vi hade ätit och precis gått därifrån kommer en ur personalen ut och lämnar en lapp till mig. Ett telefonnr och "ring mig om du vill" haha! Får väl ta det som en komplimang, men jag slängde lappen. Har ju min älskling här hemma. Blev en del farande fram o tillbaka under dagen. Åkte tunnelbana för första gången. Eller första gången i sthlm iallafall. Åkte ju när vi var i London för ett par år sen. Sen blev det hemfärd. Bussen gick 20.30. Bus4You. Värsta lyxiga bussen! Sköna lädersäten och fotstöd! Så det blev till att ta av sig skorna och mysa ordentligt. Dra på musiken och koppla av. Tycker om att åka långa bilfärder när det är mörkt ute. Mysigt. Var hemma ca 23. Daniel hämtade mig på centralen. Sen var det bara att krypa i säng. Somna direkt. Var väl inte direkt utvilad när jag gick upp i morse vid 6.20 men dagen gick ganska fort. Nu ska jag bara ta det lugnt här hemma. Skriva lite julkort, slå in lite julklappar, kanske diska lite... blä!!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback