Dagen efter

Igår var en bra dag, funka bra på jobbet, hade trevligt möte på morgonen med alla RC i Linköping. Sen hem och fixa iordning mig, laga mat... för sen kom Anna =) Vi titta på SATC filmen. Hur bra som helst ju! Den kan jag rekommendera. Sen blev det lite singstar =) En lyckad kväll med Anna, precis som det ska vara! Sen var du ju det med att Anna skulle ta sig hem. Farbror Bo skulle komma o möta henne... men han svarade inte när hon ringde. Han hade väl antagligen somnat framför tv'n. Men jag förstår inte riktigt hur man kan sova så hårt. Folk ringer som en galning till en i över en timma men man vaknar inte?? Helt sjukt. Måste visserligen vara skönt att kunna sova så hårt... haha! Men hon kom hem till slut iaf. Moa jobbade stängning och de bor åt samma håll så hon hade sällskap med henne. Inte roligt att gå själv genom ryd skogen...

Ikväll kommer la familia hit =) Ska bjuda på lite mat. Så nu måste jag faktiskt ta o åka o handla lite. Så att jag har nåt att bjuda på.

See you later alligator

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback