Då var julen över...

var det roliga över och förkylningen slog ut... Inte alls roligt. Har haft lite känningar ett tag men i fredags så var det värre än nånsin. Tror jag hade lite feber för jag var helt död. Visst vi hade massor att göra men så svag ska man inte känna sig. Igår var också helt segt på jobbet, o imorse var det nästan värre... Funderar på att ringa o säga att jag är sjuk imorrn. Så att jag blir frisk o kan fixa schemat o månadsinv. Känns viktigare. Är helt rosslig i halsen, bara hostar o kan knappt prata. Fy... inte alls kul. men nog om det.
Julen har varir bra iaf. på Julafton var jag hemma hos mamma, pappa o bror o Farmor var där. Mysigt. Blev lite julmat, fika o julklappar. Såg bara lite på Kalle Anka. Sen avsluta vi kvällen med lite sällskapsspel =). På juldagen var åkte D o jag hem till mamma o pappa först. Hanna o Johan kom hem från sthlm. Vi fika o sen åkte vi vidarer till Sandbergs. Mormor var med också. Vi åt god mat, körde klappjakt och hade trevligt. Helt lyckad jul faktiskt. Hade ju varit skönt att vara lite mer ledig som så många andra är... men man får väl nöja sig med det lilla. Är nöjd med julklapparna iaf. Blev ju inte så mycket från mamma o pappa, vi ska ju på kryssning i vår ist. men det här är lite av det iaf:
  • eltandborste - fungerar jättebra
  • monopol - har redan spelat en gång, jag vann!
  • pengar - ska gå till symaskin =)
  • väggljusstake - jättefin, två hjärtan med blad på.
  • duntofflor - varma o sköna
  • godis =)
  • ugnsform - stor o bra, redan använd
  • två flätade korgar - passar bra i badrummet
  • Memoblock från UNICEF - jättefint =)
o sen har jag säkert glömt nåt. Men det var det mesta iaf. Idag ska jag bara vara hemma o ta det lugnt. Hade tänkt åka o kolla in mellandagsrean men det blir inte så. Bättre att vara hemma o försöka bli frisk. Får kolla in rean på nätet istället. Eller åka nästa helg.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback