bananshake - päronsyrup

Internskämt är alltid skoj. De som gör managers guide till nya kampanjerna kan verkligen ingenting. Kampanj shaken är banan och råvaran är päron syrup. Hur fan går det ihop? "Jag tar en sån där päronshake som smakar banan!" Bästa nånsin... Fan... jag är seg nu. Klockan är mycket och jag har varit vaken sen 7 och jobbat hela dan. Snart dags att sova.

Igår efter jobbet panik åkte jag till Ikano. Blev tvungen att köpa nåt mer till brorsan. Hitta nåt iaf. Idag blev det lite sent på jobbet. Satt o hade möte med Sebbe o Moa, o sen satt Moa o jag o snacka lite till. Gick hem vid 20... Sluta egentligen vid 17. Helt otroligt hur mycket man kan snacka om jobbet, för det var det vi gjorde hela tiden. Finns liksom alltid något att säga... Sjukt. Aja... när jag väl var hemma satte jag mig o titta på Bonde söker fru. De är så söta! Nu har de valt den de vill fortsätta dejta o imorrn får vi se deras resa. Kul =) Efter det blev det lite mat. Wok o nudlar. Mums, en matlåda till imorrn med. Sen tona jag håret. Blev en ny färg. Ljusare än sist. Mahognybrun med koppar eller nåt. Blev lite orange i hårbotten... uhh... aja... får leva med det ett tag. Får väl köpa min mörkbruna igen annars. Inte svårare än att färga om. Men men... Har inte riktigt torkat än så jag får se hur det ser ut imorrn. Kanske blir ok.

Imorrn blir det jobb igen. Ska ha två intervjuer. Ska bli spännande. Sen ska jag hem o fira bror på fredag. Sen behöver jag nog åka till stan på lördag o handla de sista julklapparna. Vi får se.

Nu är det dags att sova tror jag.

Hey ho, let's go!

Kommentarer
Lotta säger:

Haha ja jobbet kan man alltid tala om, trotts att jag inte jobbat på bra länge så kans jag fortfarande prata om det i timmar. Jag kommer nog och hällsar på dig i jul :)

2008-12-19 | 11:52:17
Bloggadress: http://gunsjo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback