1 december

Snön ligger alldeles vit på backen... eller nej just det... det är blött överallt och det regnar. Inte en idealisk december dag men... bara 23 dagar kvar till jul.

Blev en trevlig helg faktiskt. Var ju i Motala i lördags men jag kom hem ganska skapligt. Sen åt vi gott och satt och myste framför tvn. Såg nya Disneyfilmen WallE. Hur underbart söt som helst! Den kan jag verkligen rekomendera! Underhållande, rolig och så bedårande! Konstigt att man kan tycka att en robot är söt men WallE var så gullig =)



Igår började jag dagen skapligt. Åt frukost vid 9. Bra för att vara jag en ledig helg. Tände då första ljusen i adventsljusstaken =) Sen var vi hos D's päron och åt mat och fika. Inte helt fel att bli bjuden på mat. Kom hem lagom till OTH =) Vilket sorgligt avsnitt. Tårarna rann nästan hela tiden...

Idag skulle jag ju göra månadsarbetet men såklart... tonern till skrivaren på jobebt hade ju inte kommit så det första jag fick göra var att skriva hela månadsinventeringen för hand. Det är drygt 250 greje att räkna... inte det roligaste. Så jag blev ju lite sen. Sen skulle jag ju skrivit ut en himla massa men det får helt enkelt vänta till imorgon. Får verkligen hoppas att tonern kommer imorrn... vet inte hur vi gör annars.

En bra sak som hände idag var att Peter sa att han tyckte jag gjorde ett bra jobb. Att han tyckte jag var duktigt. Det är ju inte varje dag man får positiv feedback av honom så det kändes väldigt skönt att höra. Så det känns lite mer motiverande att fortsätta göra det jag gör när jag får lite cred för det, känns ju bra att veta att ha tycker jag gör ett bra jobb och har stor potential.

Nu ska jag ta och käka lite.

Gabriella

Kommentarer
Lotta säger:

Gabbi, Jag tycker du är duktig :)

2008-12-01 | 20:57:45
Bloggadress: http://gunsjo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback